Veelgestelde vragen

  • Garantie, klachten en retourneren
    • Zit er garantie op de producten?
      Als er garantie op het door jou bestelde product van toepassing is, staat dat vermeld bij de actievoorwaarden van de partner die jouw bestelling verzorgt.
    • Waar kan ik met andere vragen en/of of klachten terecht?
      Vertel of vraag het onze klantenservice! Heb je vragen en/of klachten over het spaarprogramma van Aquarius, ga dan bij 'Vragen?' naar 'Contact' en kies 'Ik heb een algemene vraag over Aquarius'. Vul ons
      contactformulier in en we zullen je zo snel mogelijk antwoorden.
    • Ik ben niet tevreden over mijn product en/of wil het retourneren, wat nu?
      Jammer dat je product niet naar wens is! Neem contact op met de partner van je bestelling: ga naar 'Vragen?', vervolgens naar 'Contact' en kies dan voor 'Ik heb een vraag over een bestelling of product'. Kies de partner van je bestelling. Als je hier het bijbehorende formulier invult, wordt je vraag of klacht direct verstuurd aan de partner van het product. Wie de partner is vind je terug op de productpagina van het door jou bestelde product, evenals in de bestelbevestiging.
  • Overig
    • Hoe lang duurt het spaarprogramma van Aquarius?
      Het kantine spaarprogramma van Aquarius loopt tot 31 december 2017
      Opmerking: we hebben wettelijk een einddatum moeten koppelen aan de actie, als we verlengen weten we dit ruim van te voren en kunnen we het hier aanpassen
    • Kan ik ook sparen voor gratis artikelen?
      Vaak zijn er ook gratis items waarvoor je kunt sparen. Kijk maar eens in de Spaarshop!
    • Komen er nog meer artikelen bij?
      Ja, het hele jaar door verschijnen er nieuwe artikelen en acties in de Spaarshop, dus houd de site goed in de gaten of schrijf je in voor onze nieuwsbrief!
    • Hoe lang zijn de aanbiedingen in de Spaarshop geldig?
      Dat verschilt. Aquarius heeft vaste aanbiedingen die lang geldig zijn, maar ook tijdelijke en op=op-aanbiedingen. Dit staat altijd duidelijk vermeld bij het aanbod. Aquarius is niet verantwoordelijk voor het uit voorraad gaan van producten en/of diensten die worden aangeboden.
  • Sparen voor kantinehouders
    • Hoe spaar ik?
      Verkopen jullie Aquarius in de sportkantine? Dan kun je meesparen met de deelnemende trays: 
      - 1 tray 24 x 330 ml = 10 punten
      - 1 tray 12 x 500 ml = 7 punten

      Iedere voetbalclub in Nederland heeft een unieke activatiecode ontvangen via de mail en post, vul deze code in op aquariuskeepmoving.nl om direct mee te doen. Geen activatiecode ontvangen? Vraag een activatiecode aan via het contactformulier voor kantines om je kantine aan te melden. Bij het aanmaken van jullie account kies je voor 1 van de 3 spaarmethodes (let op: deze keuze is definitief en kan later niet meer gewijzigd worden): 

      1. Het uploaden van facturen
        Upload kostenloos en eenvoudig online de facturen waarop de deelnemende Aquarius trays vermeld staan en ontvang binnen 5 werkdagen de punten.
        Je kunt de bijgeschreven punten terug zien op jouw overzicht.
      2. Het uploaden van afzetoverzichten
        Upload kostenloos en eenvoudig online de afzetoverzichten waarop de deelnemende Aquarius trays vermeld staan en ontvang binnen 5 werkdagen de punten.
        Je kunt de bijgeschreven punten terug zien op jouw overzicht.
      3. Per post verzenden van barcodesKnip de barcodes van de deelnemende trays en verzend ze per post naar Aquarius. De punten worden binnen 5 weken bijgeschreven op jullie account. 

  • Over punten
  • Betalen
    • Kan ik in termijnen betalen?
      Nee, helaas niet. Onze partners vragen je het volledige bedrag in één keer via iDeal te betalen.
    • Ik heb met iDeal betaald, maar krijg geen bevestiging van mijn bestelling. Wat nu?
      Dit kan gebeuren wanneer je in het bevestigingsscherm niet op ‘Voltooien’ hebt geklikt. Als je het iDeal-scherm niet op de juiste wijze afsluit, krijgt het bestelproces geen seintje van iDeal dat de betaling is gelukt, waardoor de bestelling niet voltooid wordt.
      Wanneer de website na een uur niets meer van de betaling verneemt, checken we of deze betaald is. Is dit het geval, dan wordt de bestelling verder afgehandeld en krijg je alsnog een bevestiging. Is de bestelling niet betaald, dan zal er geen bevestiging worden gestuurd. Wacht daarom minimaal een uur voordat je je bestelling opnieuw probeert te plaatsen of een andere bestelling plaatst.
    • Waarom kan ik niet betalen met creditcard, PayPal of acceptgiro?
      Om de kosten van bestellingen voor jou als spaarder zo laag mogelijk te kunnen houden, hebben we gekozen voor het veelgebruikte betalingssysteem van iDeal. 
    • Kan ik in plaats van betalen (met geld), het bedrag in punten inleveren?
      Nee, dit is niet mogelijk. Punten zijn geen echt geld, dus kun je deze niet inleveren in plaats van het geldbedrag.
    • Hoe betaal ik?
      Het benodigde aantal punten wordt bij de bestelling automatisch van je saldo afgeschreven. Eventuele bijbetalingen voldoe je veilig online via iDeal. Volg de stappen op je scherm voor de juiste afwikkeling van je betaling, en sluit het iDeal-scherm altijd af door op ‘Voltooien’ te klikken. Doe je dit niet, dan kan het gebeuren dat de betaling en daarmee je bestelling niet volledig verwerkt wordt!

      Heb je een voucher besteld? Dan kan het zijn dat je nog een bedrag ter plekke dient te voldoen aan de partner. Kijk bij de productinformatie of dit voor jou geldt.

    • Er is geld afgeschreven door Ingenico, klopt dat wel?
      Ja, dat klopt. Ingenico incasseert namens Aquarius en alle partners je aankopen in de Spaarshop. Daarom zie je die naam terug op je bankafschrift.
    • Ik kan niet internetbankieren, kan ik ook op een andere manier betalen?
      Sorry, het is helaas niet mogelijk om op andere manieren te betalen. Misschien kun je een vriend of familielid vragen om je te helpen met de betaling.